98 Aldiz ikusita, 1 gaur
Ekainaren 24an, SOPELA NETWORKING zerbitzuari hasiera ematen dio berriro, kontaktuak egiteko eta ekiteko aukera gisa laneko gosariekin.
Helburua esperientziak, kezkak, ikuspegiak, negozio aukerak eta markaren ikusgarritasuna partekatzea da. Ideiak eta iritziak trukatu eta kontaktuak egin, sarean. Izan ere, gure negozioa hemen dago Sopelan.
Zalantzarik gabe:
• Sopelan sinergia profesionalak eta enpresarialak sortu eta finkatzea eta negozioen artekoa eraikitzea.
• Harreman profesionalak eta ezagutza zuzena sustatzea enpresen, enpresen eta tokiko ekintzaileen artean.
SOPELA SAREAK
B2B marketina edo business-to-business marketina enpresek beren produktuak eta zerbitzuak beste negozio batzuei sal ditzaten lortzea da eta bezero gehiago erakartzera eta, azken finean, gehiago saltzen laguntzera bideratzen da.
Hartzaileak: Sopelako ekintzaileak, dendak eta negozioak, tokiko enpresa-ingurunera hurbiltzeko, euren burua ezagutarazi eta Sopelako ekonomia zirkularra bideratzen duten sinergiak ezarriz.
Dinamizazioa: 4 gosaritako bi fasetan banatzen dira; lehenengo fasean digitalizazioa eta prozedura telematikoak ditu ardatz, eta bigarren fasean parte-hartzaile bakoitzaren ezagutza eta esperientzia gainerako taldekideen eskura jartzen ditu.
Gosaria Enplegurako Prestakuntza Gelan egingo da. 07:30etik 21:30era ; lehenengo biak 2022ko ekainaren 24an eta uztailaren 8an izango dira, eta hurrengo gosariak irailean izango dira.
Gosariaren erregistroa:
Posta elektronikoa: sustapena@sopela.eus Tel.: 94 406 55 00 / Ext 402
• Gosaria – 1. bilera. (24/06/2022)
8 gosariren aurkezpena; arazoak eta dinamikak.
Parte-hartzaileen aurkezpena: profila eta enpresa/lanbidea.
Itxiera: itxaropenak eta ikaskuntza
• Gosaria – 2. bilera. (07/08/2022)
Digitalizazioa enpresan: baliabideak.
sare digitalak.
Klase magistrala. Enpresak aro digitalera egokitzeko beharrezkoak diren baliabideak.
Enpresa bakoitzerako baliabide digitalak aurkeztu.
Itxiera: itxaropenak eta ikaskuntza.
• Gosaria – 3. bilera. (09/09/2022)
Estrategiak krisi garaian.
Klase magistrala. Enpresak krisi garaietara egokitzeko beharrezko estrategiak.
Sare-lana eta erresilientzia.
Krisi ekonomikoari eta osasun krisiari aurre egiteko negozio bakoitzaren baliabideak eta estrategiak aurkeztea.
Itxiera: itxaropenak eta ikaskuntza.
• Gosaria – 4. bilera. (23/09/2022)
Ticketbai dator.
Klase magistrala. Txartela konfiguratzeko jakin behar duzun guztia.
Ticketbai sareak.
Trukatu esperientziak Ticketbairekin eta derrigorrezko edo gomendatutako lineako beste prozedura batzuekin.
Itxiera: itxaropenak eta ikaskuntza.
• Gosaria – Bilerak 17:00etatik 20:00etara (2022ko urria – azaroa)
Denda eta parte hartzen duten salmenta puntuen arteko aurkezpen txanda.
Bileraren iritzia.
Egunari eta egunean sortutako aukerei buruzko hausnarketa, eta horiek kudeatzeko aukera, horiei ahalik eta etekinik handiena ateratzeko, ez bakarrik harremanak sortzeko, baita horiek mantentzeko ere.